Onze werkwijze
Onze werkwijze bij Mentor3connect is transparant en gericht op jouw welzijn. Na een vrijblijvend kennismakingsgesprek bepalen we samen de beste aanpak voor jouw situatie. Naar aanleiding hiervan kunnen we besluiten om het professionele mentorschap aan te vragen. We ondersteunen je bij elke stap van het proces, van het indienen van de aanvraag tot aan de vertegenwoordiging van jouw belangen. Als je je bij ons wilt aanmelden kan dat telefonisch, via e-mail of via het contactformulier op de website.
Mentorschap kan worden aangevraagd door:
- Jezelf
- Partner, kinderen, ouders, broers en zussen
- Bewindvoerder
- Directie van de instelling waar je zorg ontvangt
Een verzoek tot mentorschap wordt ingediend bij de kantonrechter in jouw regio. Bij goedkeuring heeft de mentor daarna de bevoegdheid om samen met jou, je persoonlijke belangen te vertegenwoordigen.
Bereikbaarheid
We zijn iedere werkdag telefonisch bereikbaar van 09:30 uur en 11:30 uur. Buiten deze tijden staat de voicemail aan. Meermaals per dag luisteren we de voicemail af en u wordt meestal binnen een dag teruggebeld. Mailen kan altijd en we reageren binnen twee werkdagen, vaak dezelfde dag nog.
Contact opnemen
Als er zaken zijn waarover je onverhoopt niet tevreden bent of anders zijn verlopen dan je had verwacht, horen we dit graag. Samen kunnen we proberen om tot een oplossing te komen.
Wil je alsnog een klacht indienen dan kan dat door middel van onderstaand formulier. We nemen na ontvangst zo spoedig mogelijk contact met je op.